Saturday, June 23, 2012

SUPER DUPER!

Dear super duper bestfriend,
Terima kasih kerana selalu ada waktu susah dan senang saya, waktu saya jatuh dan bangun, jadi pendengar paling setia walaupun most of the times kena paksa, layan rengekan dan paksaan saya dengan baik dan sabar, jadi driver saya untuk ke mana saja dan kalau bulan tu boleh pergi dengan kereta rasanya saya dah sampai bulan dengan bantuan kamu.

Terima kasih kerana jadi pengaruh paling besar dalam hidup saya, teman shopping dan teman perabih duit, partner in crime most of the times, tukang geletek paling annoying dan kongsi gelak paling tak senonoh seorang perempuan patut ada, jadi pemegang amanah segala password social networks jika apa apa berlaku. Paling penting, terima kasih kerana memahami.

Dear super duper bestfriend,
Minta maaf kerana banyak kurang saya dengan kamu, atas air mata saya yang terpaksa kamu keringkan dengan sabarnya, atas segala susah yang saya dah kongsi bersama kamu dan segala buruk dan tiada baiknya daripada saya. Minta maaf ye bestfriend!!

Dear super duper bestfriend,
Saya paling nak kamu tahu yang saya sayang awak lebih daripada apa pun! Kerana jadi orang yang paling saya percaya dalam dunia ini, TERIMA KASIH!!!

Noor Raidah Binti Jalalul Muhalli, Angah shayaaaaaang Along! :)

Antara dalam banyak perkara yang aku bersyukur of having is having an awesome sister whom I can call a bestfriend even she halau me out of her office. Hahaha *something only kitorang faham* :)

2 comments:

orenkiut said...

awww so shuwiiiitt! miss you guys! happy sisters! <3

han muhalli said...

We miss you too! <3