Tuesday, June 26, 2012

Hey awak!



Berjaya dapatkan gambar lama saya dengan Fara. My dear bestfriend, room mate and another person i can certainly wet my eyes on! Kawan susah senang, mudah dan leceh, inilah dia orangnya. Rindu nak makan sushi dengan kau. Rindu nak tengok kau marah marah bila aku yang patut marah. Yang penting sekali, rindu engkau! Baru tadi dapat tips how to go through internship from her. Well, bila kita dapat nasihat bermakna orang tu sayang kita. Sayang kau banyak banyak. Good luck for your future undertakings and cepat cepat cari boyfriend and kahwin!

This friend made me believe there are no cerewet people in this world. She would strongly say,
"Aku bukan cerewet, aku cuma tegas dengan apa yang aku nak". - FarzanaQuotes

Foot-nota-kaki; Jumpa banyak old pictures in the laptop so rasa nak update and it made me realize i have many people in my life who i love and loves me back unconditionally. :) Oh, i am so in love with my life and the people in it. *teary eyes*

No comments: