Sunday, April 1, 2012

conteng contengs

Along datang with KPTM note pads & pen. "nah nah amik" and *poof* dia hilang. i was dead bored duduk bawah tangga. dah puas tengok orang. so korek balik gift bag, and keluarkan note pad tadi. i told my cousin Naziera, "ahh jom lah main conteng - conteng" at first i was playing the role of Hollywood artist main sign sign note pad dia. then the real scribbles begin. hahaha. sesiapa yang kena lukis tu, maafkan saya. saya memang tak bertangan artistik. main Draw Something pun hancur! haha.






**bukti pertama aku usha sekeliling**
**bukti kedua aku usha sekeliling**



oih gambar - gambar ni auto rotate lah pulak! -.-'

semalam ada karnival "Jom Masuk U" kat PWTC. so the sister was apart of it sebab ambil subjek Student Ambassador lah camtu. so kira macam duta pelajar? wah kelas gituuuu! i was there accompanying my cousin, Naziera sebab dia baru dapat result SPM so molek sangat lah dia tengah nak cari tempat sambung belajar. kasut aku pulak makan kaki. great. pakai flats pun boleh sakit. then ada jugak Shoe Festival 2012. tak boleh nak gila sangat tengok kasut sebab after the cut pun the shoes still mahal. untuk aku lahhh. dan oh nasib aku tak gila kasut. aku beli kasut untuk keperluan bukan kemahuan.

dan dan, yesterday was also the day i met Abang Rimmy. SEGAN SEGAN SEGAN. hahaha. :PP
ohh Abang Rimmy is the sister's bestfriend. been BBM'ing, Twitting, FB'ing, Skype'ing & Whatsapp'ing with him for some time now.
so thats about it. and yesterday was the first day aku telan protein. i'm trying to shake off some fats & mintak tolong protein to make it work lah. i just want to be healthy lah thats it sebab ramai orang sayang aku & wants me to be healthy! kan kan? ;DD

bye bye awesome people! stay awesome! ;)

No comments: