Sunday, September 23, 2012

Bila..

Orang cakap,
You lepak dgn kawan lelaki macam you repel lelaki nak dekat dgn you. You ada kawan lelaki ramai tak bagus. Nampak macam social lah you lepak mamak dgn guys je. Nanti orang ingat one of the guys tu boyfriend you, macam mane?

Takkan lah aku nak buang kawan semata mata nak ada boyfriend? Fikir sebelum cakap boleh? Aku dah cukup banyak belajar dari kesilapan lama. Tak berbaloi pun buang kawan sebab lelaki. Asalkan kita tahu jaga diri, maruah & nama keluarga. Jangan buat kerja yang menyebabkan kita dapat dosa sudahlah. You ni fikir banyak sangat girl. Gua pun tak fikir soal conta cintun ni lagi, lu dah fikirkan untuk gua. Sweeeeeeetnya. *muntah*

1 comment:

yanna said...

yea..jgn ikot aku..buang kawan sbb teman lelaki..tp dua2 pown x guna.. so, x guna simpah sampah dlm rumah right?