Monday, May 28, 2012

happy kid.

So Insya-Allah this is the last semester untuk saya. Life does gives me lemons. Syukur alhamdulillah my CGPA naik and i am dead happy for that. Apa taknya i was ready to repeat two papers masa nak tunggu results keluar. I thought that even i struggle macam nak mati pun, i mesti tak dapat jawab papers tu. Rasa macam tertinggal sebab rasa tak focus dalam class. I was even ready to extend my semesters but syukur alhamdulillah. Berkat doa nenek ni. :')

So patutnya my butt dah kena ada kat Muadzam but alahai malasnya nak balik awal knowing most of the classes, not all eh, mesti tak ada during the first week. Not to mention dapat email from some lecturers cakap class takde. So, malasnya haih nak balik awal. Nanti duduk sana tidur je. And yeah, laptop still tak hantar repair. Fulus keringggggs.

So, some friends dah start internship. Good luck and all the best korang! Especially to my girlfriend and sleeping mate, Fara. I'm so gonna miss you!!

Okay lah, hahaha baru perasan yang i start every sentence with so. :P

No comments: